2016年1月5日 星期二

Day 145: Boston

Because I spent too much time finding information on grad school few weeks ago, my schedule on studying Japanese is way behind. I planned to catch up today, but I have too many lessons to do, I still have some more. Hope I can finish tomorrow!!!
因為幾個禮拜前花太多時間找研究所的資料,日文進度大幅落後。我打算今天追上,但我有太多課要讀了,所以我還有一些要追趕。希望明天可以完成!!!

It's the first swimming class after Christmas break, so even if I haven't caught up my Japanese schedule, I went to see kids swim.
今天是寒假之後的第一堂游泳課,所以即使我還沒追上日文進度,還是去看孩子們游泳。

As usual on Tuesday, we had Taiwanese food as dinner, and Amy bought bubble milk tea which reminded me that I could get some clips for the application film with it. It's harder to vary camera movements without a tripod, but I still took several videos so that I can have more choices when I edit.
跟平常星期二一樣,我們晚餐吃台灣菜,舅媽買了珍奶,讓我想到我可以拍一些申請要用的影片的片段。沒有腳架真的很難設計什麼運鏡,但是我還是路了一些片段這樣剪片的時候可以有一些選擇。



沒有留言:

張貼留言